úterý 11. září 2012

Trocha z Interbeauty a dnů Marianne

Už bylo na toto téma hodně článků, takže jen rychle. 

Z veletrhu Interbeauty, kde jsem byla hned v pátek po obědě, mám spíš smíšené pocity, jela jsem hlavně kvůli lakům a tomu, že jsem dostala vstupenku zdarma od viennettky (Děkuji!). Nejvíc mě oslovil stánek SpaRitual, který byl hodně dobře zásobený a obsluha byla milá a vstřícná. Zpětně lituji, že jsem si nenakoupila víc laků. 
OPI nebyl špatný, ale malý a vlastně už mě toho moc nezaujalo, neb hodně laků už vlastním. Z německé kolekce jsem si nevzala nic, ale určitě jsem si měla vzít Every Month is Oktoberfest.
Nubar byl zoufalý, ani v akci 1+1 za 150 112,- Kč jsem si nic nevybrala. China Glaze u Modeláže  ušla pro toho, kdo neměl nic z posledních 2 nebo 3 kolekcí. 

Z dnů Marianne jsem ne nespokojená, ale vzhledem k finanční nouzi jsem toho pořídila velmi málo, tzn. jednu rtěnku Make Up For Ever, která byla už ve slevě a navíc se na ní vztahoval i kupónek, takže mě vyšla na pěkných 320,- Kč, a jeden Sephora lak, který po všech slevách vyšel na 37 35,- Kč, které ještě dlužím Kyky (ne, nezapomněla jsem ;). 
Ještě jsem si nakoupila pár věcí (halenkotričko, podprsenku, kalhotky a sandálky), ale vše ve zbytkových letních slevách bez kupónků ;) Ale i tak nepřišla moje knížečka na zmar, využila jí viennettka, pak kamarádka Lucky, kterou já neznám, a lísteček do HM jakási slečna s maminkou, která nás zastavila a ptala se, jestli ho náhodou nemůžeme postrádat :)

Esta feira acontece 2 vezes ao ano, uma na primavera e outra no outono. Este ano a feira trouxe vários stands com preços bons, como Opi, SpaRitual, Nubar e China Glaze.
A revista tcheca Marianne estava premiando suas leitoras com cupons de desconto para gastar na Sephora (por exemplo), eu não comprei muitas coisas... as fotos estão abaixo.


(pozn. fotky z veletrhu jsou horší kvality - foceny jen mobilem)

SpaRitual


Ten jeden už je můj...

OPI


Orly




Můj nákup: OPI, China Glaze a 4x SpaRitual

Z Interbeauty jen vlevo krém Orly, jinak z dnů Marianne nebo ze slev
Krém Orly je moc fajn, hodně hodně hydratuje a ten minulý mi vydržel cca 3/4 roku a to mi ho kradla i maminka...


Zleva: 2x stíny Loreal infaliable 016 Coconut Shake a 033 Tender Caramel
a rtěnka Make Up For Ever Rouge Artist Intense 21
Stínům se asi nebudu věnovat v samostatném postu, jen dodám, že skvěle drží i bez báze! Mně, které jiné stíny vydrží max. 5 minut a pak se slijí do čárek, tyto vydržely 5 hodin bez hnutí!

 Rtěnka MUFE 21 v akci - zářivější červená s jemným zlatým shimmerem, skvěle drží, je úžasně pigmentovaná a dle viennettky, Pavly a Kyky mi prý sluší :)


Nakonec chci poděkovat za skvělou společnost hlavně viennettce, a dál Dejničce, Day, Pavle, Kyky, Jitulce, Verunce a Lucce!


12 komentářů:

  1. Mohu potvrdit, že stíny jsou na očích krásné a držely skvěle během našeho dnešního setkání. Rtěnku chci taky! Z laků bych si také vybrala. Bezva úlovky. Příště chci jít s tebou taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště určitě musíš jít. Z laků si vybereš, když jich tolik nemáš, dokonce bych řekla, že budeš nadšená!

      Vymazat
  2. To já děkuji tobě, nejen za kuponky, ale hlavně za ubytování a za to, že ses mi celé tři dny na 100% věnovala a byla ochotná se mnou objet celou Prahu a některá místa navštívit opakovaně :-D
    Jinak Nubar stál 112Kč a Kyky dlužíš 35Kč, na ceny nemáš moc paměť ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, ty ceny mi nějak ulítly :D Dík!
      Já vůbec zpětně nechápu, jak jsem tolik chození mohla vydržet ;)

      Vymazat
  3. Ty laky ti zábvidím,jsou krásný:) I ta rtěnka je super!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva SpaRitualy už jsem zkoušela a jsem nadšená!

      Vymazat
  4. Ta rtenka je uzasna a moc ti sekne! Budu se muset na ty mufe mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka je naprosto famózní a ráda jsem tě zas viděla, byly jste holky v akci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení je i na mé straně!
      Jj, v akci byla hlavně Péťa :D

      Vymazat