pondělí 8. října 2012

Cult Nails - Deal With It

Cult Nails Deal With It je limetková zelená se super zlatým shimmerem. Není to neonová, ale i tak je opravdu hodně výrazná a shimmer se na nehtu neutopí, naopak jde dobře vidět. 
Konzistencí je fajn, ale při první vrstvě jsem se zděsila, že jich budu ke krytí muset dát alespoň pět. Naštěstí druhá už byla dost krycí. Řekla bych, že k úplnému by stačily tři.
Žádnou takovouhle zelenou nemám a jsem moc ráda, že jsem ho pořídila (ač mi balíček ještě se dvěma kousky proclili, takže mě jeden vyšel asi na nějakých 370,- Kč). Je prostě úžasná!!!

Cult Nails Deal With It é verde limão com brilhos dourados. Não é um neon, más é muito brilhante! Não é muito pigmentado, mas acho que cobre em 3 camadas. Eu amo o verde e eu amo este esmalte!!!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

17 komentářů:

  1. Je krásnej, snad si taky začnu kupovat už nějaký zelený laky, nemám v zásobě zatím ani jeden :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je teda naprosto skvely Mino, parada.

    OdpovědětVymazat
  3. namňa príliš lesklý ale pekný

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasnej! Už jsem se na něj nemohla vynadívat u Temptalie tuším (ale je možný,že někde jinde). Nemám k němu co dodat, fotky mluví za něj. Myslíš, že bys mi ho někdy půjčila, prosím? Jestli se ti můj dotaz zdá být drzý, tak ho prosím ignoruj. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všem děkuji za komentáře a jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šmankote, ten je! <3
    Další, další, další! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Je žůžovej. Další bude, až vychytám sluníčko!

      Vymazat
  7. ty jo docela pálka hele....
    ale ta barva!!! no uplně mě to nadchlo! uplně se s nim teď vidim:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani mi nemluv :((
      Ale je fakt krásnej, víc naštvaná bych byla, kdyby to byl nějakej hnusnej :D

      Vymazat
  8. Lindo esse esmalte Verde e sua esmaltada ficou perfeita, adorei.
    Beijo

    OdpovědětVymazat