úterý 30. října 2012

Esmaltes da Kelly: BELLA

Olá leitores!!! Hoje vou mostrar a vocês um esmalte lindo que eu comprei. Já falei aqui sobre os esmaltes que a Kelly produz e não resisti a sua nova coleção e corri comprar o Bella. Este esmalte é lindo!!! Ele tem brilhos grandes e pequenos rosa e que são holográficos!! É a cara da riqueza... haha

Ahoj všichni!!! Už jsem se na blogu zmiňovala o lacích, které vyrábí Kelly z www.esmaltesdakelly.com. Když vyšla nová kolekce, nešlo odolat, a tak jsem si koupila odstín s názvem Bella. Je nádherný!!! Obsahuje malé a velké třpytky v růžové barva, které jsou holografické. Podívejte na fotky:

Vamos as fotos:










Como base usei o Orly Cashmere Cardigan.
Quem quiser comprar e ver as coleções da Kelly é só entrar no blog dela: www.esmaltesdakelly.com

Jako podkladový lak jsem použila Orly Cashmere Cardigan.
Pokud chcete koupit nebo vidět kolekci Kelly, podívejte se na její blog www.esmaltesdakelly.com

9 komentářů:

  1. Lak je úžasnej! A ta mašlička - slintám a chci! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, ta mašlička! Roztomilý lak :) A jak tak koukám na její stránky, má tam i jiné krasavce :) Mně se třeba líbí tyhle (teda nejen tyhle :) : http://www.esmaltesdakelly.com/2012/10/jasper-witlock-by-esmaltes-da-kelly.html
    http://www.esmaltesdakelly.com/2012/10/indie-polish.html
    http://www.esmaltesdakelly.com/2012/10/claire-de-lune-esmaltes-da-kelly.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, takovýhle mašličky a jiný parádičky se mi taky líbí :))Taky slintám nad ostatníma odstínama, ten první, co dáváš odkaz, je fakt krásný!!!

      Vymazat
  3. Tak ten je dokonalej !!! Jsem nová čtenářka :)

    www.luciet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat