sobota 13. října 2012

Illamasqua rtěnka/batom - Welt

Illamasqua Welt je rtěnka, kterou jsem ulovila ve slevě na illamasqua.com. Ještě žádnou Illí rtěnku jsem neměla a chtěla jsem ji vyzkoušet, takže sleva bylo to nejlepší, co jsem si na testování mohla přát. Odrazovalo mě totiž na jejich rtěnkách, že jsou normálně drahé (16 GBP) a všechny matné a že budou vysušovat rty, což nemám ráda.
(Teď jsem ale zjistila, že tuto už nemají na skladě, takže je to recenze na nic...)

Barva je tmavší růžová s modrým podtónem, ale není úplně matná, neobsahuje vyloženě shimmer, ale hezky se leskne. Rty vůbec nevysušuje, naopak se nosí dobře. Výdrž je hodně dobrá a pigmentace úžasná. Na rtech mám v podstatě 1 vrstvu plus opravy a domalování.


Illamasqua Welt é um rosa escuro com tons azuis. Sua pigmentação é ótima e naõ é seco. É um batom matte, mas naõ matte verdadeiro pois possui um pouco de brilho. É uma pena mas este batom é descontinuado :(

Na sluníčku:




5 komentářů:

  1. rtěnka je krásná a sluší ti! :-) dobře že si ji ještě stihla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já jsem taky ráda, že jsem stihla odstín, který jsem ochotná nosit :))) Teď budu číhat na nějaké slevy, ať můžu pořídit další...

      Vymazat
  2. barvička jedna báseň
    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat