neděle 28. října 2012

Jade aneb růžová giveaway

Trošku už jsem to nakousla a teď konečně přišel ten čas: 

 Zvu vás na mojí malou giveaway, do které výhru věnovala moje milá Bru! Zaznamenala jsem, že holografické laky Jade se líbily, takže teď máte možnost dva odstíny vyhrát...

Jedná se o laky Jade v odstínech:
- Delírio Rosa (holograf) 
- Seducão Rosa (holograf)
- Rosa Celeste (mění barvu na sluníčku) 

 Všechny podmínky a formulář pro účast jsou na konci postu.



a Rafflecopter giveaway

19 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem udělala, co jsem mohla a teď jen budu mlsně čekat... Zda-li se mi nepoštěstí míti aspoň jednou štěstí!! :o)

      Vymazat
  2. Ježiši ty jsou překrásný! Kéž by se na mě usmálo štěstí!!!

    OdpovědětVymazat
  3. tak mi přechází zrak, že ani nevím, který se mi líbí nejvíc:-)!!

    OdpovědětVymazat
  4. šťastie, šťastie príď ty ku mne ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Och, Jade holografy... Moj sen hned po A england, ktory som si uz splnila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně by mě zajímalo, jak lak mění barvu na sluníčku. Jestli ho Míno máš (nebo Bru), tak bych prosila o fotky a vysvětlení :D tohle slyším vážně poprvé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden jsem dostala taky, ale hned jsem ho půjčila Dejničce, takže zatím nevím, zda to funguje. Ten výherní testovat nebudu.
      Něco jsem našla zde: http://unhadasdegata.blogspot.cz/2012/05/metamorfose-solar-unhas-peludinhas.html

      Vymazat
    2. To jako ten modrej na slunci zezelenal nebo naopak? Jak dlouho to ma na tom bejt? Jsem na nej dneska koukala a zadny rozdil jsem nezaznamenala, ale je mozny, ze topcoat tu "funkci" vyrusi..?

      Vymazat
    3. Tyjo Dejni, já nevím. Asi zelenej zmodrá. Nestudovala jsem to podrobně a nevím, jak to funguje, páč jsem neměla šanci to vyzkoušet... Jestli to nadlak sežere, to též nevím.

      Vymazat
  7. jééé, ty by se děsně líbily ségře :P :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stačí zadat jméno a mail?Nic jiného?
    O laku měnícím se na slunci slyším poprvé a koukám, že nejsem sama.Všechny barvy vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, stačí GFC jméno a v další kolonce email. Ostatní položky jsou nepovinné!

      Vymazat