neděle 21. října 2012

Kleancolor - Chunky Holo Bluebell

Olá leitores! Hoje vou mostrar a vocês um esmalte pelo qual estou encantada: o Kleancolor Chunky Holo Bluebell. Meninas, vocês não tem ideia da beleza dessa coleção, eu não consigo parar de olhar para as unhas... haha
Apesar deste esmalte demorar um  pouco para secar (nada que um bom top coat não resolva), ele vale muito a pena pois tem uma base azul e glitters de diversas cores e sua duração é ótima... sem falar do preço que é muito bom!! Por baixo usei uma camada do Orly - Cashmere Cardigan.

Dnešní příspěvek je o krásném laku: Kleancolor Chunky Holo Bluebell. Nemáte tušení, jak se mi moc líbí, pořád si musím koukat na nehty... :))
Bohužel laku docela dlouho trvá, než zaschne (i když použiji rychleschnoucí nadlak), je to trochu škoda, protože je to krásná modrá, která se mění v různé barvy... Výdrž je skvělá, nemluvě o ceně, která je nízká!! Jako podkladový lak jsem použila Orly Cashmere Cardigan.

Vamos as fotos:



 

 

 

 


 

 

 

 

8 komentářů:

  1. Aí que luxo... amei essa esmaltação.
    Beijo

    OdpovědětVymazat
  2. Bom dia :o)

    Můžu óchat a áchat nad tímto blogem? Snad ani nemůžu uvěřit, že jsem na vás díky borůvce narazila až nyní... Jaké štěstí, ŽE jsem na vás vůbec narazila...
    Děkuji za možnost zlepšit se v cizí řeči :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olá ;)
      Jsem ráda, že se ti náš blog líbí!!! Jako žádný zázrak, ale děláme co můžem ;)

      Umíš portugalsky??

      Vymazat
    2. Velmi málo, ale dělala jsem (a opět budu) capoeira. A to tě zákonitě musí k portugalštině přivést. Je to nádherný jazyk a já se do něj zamilovala. Bohužel ve chvíli, kdy člověk naskočí do vlaku jménem práce a nudný všední život, se touha učit jazyk někam vytrácí. Ale jsem ráda za tyto podněty, které mě stále nutí udržovat pozornost a občas sáhnout do knihovny pro dva obrovské slovníky portugalštiny :o)

      Vymazat
    3. Tak to je parádní :)) Doufám, že se tady aspoň trochu vzděláš ;) Já se portugalštinu začala učit nedávno právě kvůli Bruně, takže ty posty píše ona, ale snad to taky jednou dotáhnu dál..

      Vymazat
  3. jezis tenhle... no to nechapu, jak muze byt neco tak krasneho... strasne se mi libi:-)
    na to bych vydrzela koukat hodiny!

    OdpovědětVymazat