pátek 12. října 2012

SpaRitual - Break of Dawn

SpaRitual Break of Dawn je z kolekce Twinkle z roku 2011. Základní barva je tmavě růžová se zlatými a trochu fialovými mini šupinkami. Na sluníčku šel hodně špatně vyfotit, šupinky jsou viditelné hlavně na těch bez slunce.
Lakování bylo parádní, ale i s rychleschnoucím nadlakem usychal pomaleji (při 3 vrstvách).

SpaRitual Break of Dawn é de colecao Twinkle de 2011. É rosa escuro com glitter ouro e roxo. É impossível de capturar o cor nas fotos no sol :( Sem problema com aplicacão, mas mesmo com top coat seca mais devagar (com 3 camadas).

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

10 komentářů:

  1. A jo není špatnej, ale já bych potřebovala nějakou super rychle schnoucí variantu :) poslední dobou mám méně a méně trpělivosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to fakt nevím, jedině Seche :D

      Vymazat
    2. Ten mi leze na nervy, na mých nehtech lak vždycky stáhne tak o 3 mm a ještě se mi dřív omlátí... :(

      Vymazat
    3. To jsme na tom stejně! Tak Orly Sec n Dry, ten je dobrej :)

      Vymazat
  2. Vyzerá ako ten čo mám zrovna na nechtoch od Kiko
    http://www.minaandbru.com/2012/03/kiko-277.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, ten mě na srovnání nenapadl. Kouknu se doma :)

      Vymazat
  3. pekný odtieň, super kúpa i výber +++++

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je nádherný, přesně takovou barvičku bych mohla mít na rukou pořád :).

    OdpovědětVymazat
  5. Aí que esmalte lindo... o brilho dele é incrível.
    Beijo

    OdpovědětVymazat
  6. Cor linda! Love Nail! :)

    www.unhasdarosa.com

    OdpovědětVymazat