pátek 5. října 2012

SpaRitual - Conglomerate

Lak z kolekce Rock pro 2012, který jsem koupila na veletrhu Interbeauty. Zajímavostí celé kolekce je, že každý z laků obsahuje Rhyolite ze sopečného magmatu.

Zaujal mě okamžitě svou unikátností a mám dojem, že podobný vůbec neexistuje. Základní barva je tmavošedá, obsahuje hodně zlatých mini třpytek a pak větší bílé a černé třpytky. Je hodně pigmentovaný, akorát ty větší třpytky mi dělaly trochu neplechu u kůžiček, protože vykukovaly :)
Ale jinak jsem naprosto spokojená a nadšená, ideální podzimní lak, který ale není nudný!

O esmalte da coleção Rock. Eu comprei no Interbeauty. Eu acho que é uma cor única - a cor base é cinza escuro,com mini-brilhos ouros e brilhos branco e preto. É muito pigmentado, passei 2 camadas e usei o top coat. É perfeito para outono. Eu amo :)

2 vrstvy s nadlakem:

Na sluníčku:




Ve stínu:



18 komentářů:

  1. Tak ten nevypada zas tak spatne. ja si ho nekoupila a radsi jsem sahla po jinych z te kolekce,ale mas pravdu, je opravdu unikatni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě tenhle chytil hned a naopak ostatní nic moc :)

      Vymazat
  2. Ten je unikátní. Co do těch laků už dnes všechno nedají?

    OdpovědětVymazat
  3. Chci ho, dolarovéznačky v očích, opravdu vypadá pěkně. Na druhou stranu, chce to hutnější nadlak typu seche?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne, já dala od Nfu Oh, který je míň hutný než Seche a v pohodě.

      Vymazat
  4. Máš pravdu, naprosto úžasná podzimní barvička, aniž by nudila :). Opravdu nádherný :).

    OdpovědětVymazat
  5. zajimava barva :)
    udelej si chvilku a pojd na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  6. O boze ten je krasny nadherny bozi a ja ho asi nutne potrebuju :D

    OdpovědětVymazat
  7. Você arrasou com esse esmalte, amei.
    Beijo

    OdpovědětVymazat
  8. Kurník, ten je! Úplně chápu tvoje nadšení, je to neuvěřitelnej fešák!

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš ten je nádhernej!!! :-* Kde ho měli vystavený na tom veletrhu, že sem si ho vůbec nevšimla? Teď se můžu jenom mlátit do hlavy!!! Je dokonalej! Chjooo :-(

    OdpovědětVymazat