sobota 24. listopadu 2012

Be Natural - cuticle remover/odstraňovač nehtové kůžičky

Olá meninas! Hoje vim mostrar a vocês um produto que comprei na loja da minha amiga querida Yasmin: a S.O.S Esmaltólatras. Eu estava com as cutículas grandes e tenho medo de tirar, então somente as empurrava.... mas não estava ficando satisfeita com o produto. Depois de muitas pesquisas, decidi comprar o Be Natural Cuticle Remover.
O Be Natural é um líquido que em poucos segundos remove sua cutícula e ela fica como se fosse feita em salão. O resultado é muito bacana, mas você deve estar atenta pois o produto não pode ficar muito tempo nas unhas. O ideal também, é usá-lo a cada 10 ou 15 dias.
Então, primeiro você passa o be natural, deixa alguns segundos (cada pessoa tem um tempo diferente de ação do produto) e remove a cutícula com uma espátula (de prefência que não machuque). Após isso, eu retiro o produto com um algodão umedecido com água. Depois de fazer em toda a mão, eu ainda lavo com água e sabão pois tenho medo que o produto me cause algo.
É simples, basta você ter cuidado ao aplicar o produto.


Ahoj holky! Dnes jsem tady, abych vám ukázala produkt, který jsem si koupila v obchodě mé drahé přítelkyně Yasmin: S.O.S Esmaltólatras. Měla jsem kůžičku v pořádku, bála jsem se jí stříhat, tak jsem jí pouze zatlačovala.... ale nebyla jsem úplně spokojena s dosavadním výrobkem. Po dlouhém zkoumání, jsem se rozhodla koupit Be Natural Cuticle Remover.
Be Natural je kapalina, která odstraňuje přebytečnou kůžičku ve vteřině. Po použití vypadají nehty jako ze salonu. Výsledek je opravdu velmi pěkný, ale musíte být opatrní, protože produkt nesmí zůstat ne kůžičkáchdlouho . V ideálním případě je dobré použít produkt každých 10 nebo 15 dnů.
Takže nejprve nanesete Be Natural, necháte působit několik sekund (každý člověk má jinou dobu působení přípravku) a odstraňte kůžičku špachtličkou. Poté já odstraním produkt tyčinkou s vatou namočenou ve vodě. Dále ještě celé ruce umyji mýdlem a vodou, protože se bojím, že mi výrobek způsobí nějakou nepříjemnou reakci.
Je to jednoduché, stačí být opatrný při použití výrobku.

Uma dica importante: depois que você tira suas cutículas é necessário que se faça hidratação constante e o Lemony da marca Lush é perfeito para isso ;)

Důležitým tip: Po použití je nutné, aby jste kůžičky neustále hydratovaly, a Lush Lemony Flutter je na to ideální ;)

Eu estou adorando o resultado:
Výsledek se mi moc líbí:

7 komentářů:

  1. Ty vogo, jsem se lekla, kam jsem vlezla - co to je za design blogu? :D Myslela jsem, že jste se už ustálily v přeměnách. Tohle mi nedělejte! :DDD
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. takýto prípravok som nikdy nepoužívala možno začnem! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vysledek zni moc dobre, ale asi bych se dost bala, jestli to neni az moc agresivni podle toho, co popisujes. Vis, co v tom je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to zajímalo. Zeptám se! Asi by to chtělo ten post doplnit o tyhle informace!

      Vymazat
  4. Lucy Stash ele é forte sim, mas vale a pena. é só tomar cuidado necessário :) eu recomendo

    OdpovědětVymazat