pondělí 12. listopadu 2012

Estee Lauder - Metallic Sage

Metallic Sage je z kolekce Modern Mercury pro podzim 2011. 
Barva je hnědozelená (olivová) se zlatým a růžovým shimmerem. Už u VV se mi líbil, ale nějak jsem pořád čekala na nevím co, asi se mi nechtělo za něj tolik platit. Ale nedávno byl v docela dobré slevě ve Fannu... Lakuje se bez problémů a líbí se mi moc ;)


Metallic Sage é de Modern Mercury coleção para o outono de 2011. Verde-marrom (azeitona) cor com brilho ouro e rosa. Pintei 3 camadas. Cor incomum, mas eu adoro isso ;)


3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Ve stínu:


11 komentářů:

  1. Taky se mi moc líbí. Jak na hnědé laky nejsem, tak asi ten podzim na mě působí takhle; tuhle jsem si vyhlédla jednu pěknou metalickou čokošku u Chiny, byla fakt moc pěkná, ale nenapsala jsem si název, tak mám asi smůlu :(
    Ten tvůj mi připomíná nějaké dobré kapučínko ve verzi deluxe (ten shimmer), zelené naštěstí moc nevidím. Kolik to má ml?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má 9 ml, což je teda na tu českou cenu málo. Ale mně se moc líbí i ty lahvičky :)
      Ale ona je fakt dozelena, možná zkreslují fotky, právě proto se mi líbí...

      Vymazat
  2. Moc hezký, asi hlavně díky těm třpytkám :).

    OdpovědětVymazat
  3. Uplne dle meho gusta, za kolik si ho koupila prosim? Muzes mi to napsat i na na mail ci fb :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně zajímavá barvička, na podzim ideální ;ú

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda na tyhle barvičky moc nejsem, ale tuhle bych klidně nosila:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný lak! :-* Já v něm i tu zelenou vidím. Ale sakryš, potřebovala bych bydlet ve větším městě, abych taky mohla lovit takovýhle luxusní kousky ve slevách :-(

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavá barva. moc se mi líbí. dokonce čim se na to dýl koukám tím mi to přijde lepší:-)

    OdpovědětVymazat