čtvrtek 8. listopadu 2012

Impala - 3D

Nejkrásnější lak, který jsem dostala od Bru ♥
Obsahuje moooc holografických třpytek a také něco barevných. Mám pocit, že základní barva od šediva, že to nezpůsobují třpytky. Samotný úplně nekryje, na focení jsem lakovala 3 vrstvy. Mně se to tak moc líbí, ale určitě bude také pěkný přes černou.
Lakoval se úplně bez problémů, díky třpytkám samozřejmě schne hrubě, takže je nutný nadlak.

Esse esmalte é o dom de Bruna ♥
Impala 3D conte os glitters holográficos e multicores. Ele é brilhando no sol!! Eu pintei 3 camadas.

3 vrstvy Impala Army Na Mira 3D, 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultrashine:

Na sluníčku:









Ve stínu:





12 komentářů:

  1. Holografy, moja laska!!! :) Kraaaaaaaaaasa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že je to jeden z nejkrásnějších laků, které jsem viděla ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, ten je krásnej!!! A ten ti teda obyčejně sprostě ukrutně závidím!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je ťuťu-muťu (jak říká moje sestřenice) - prostě skvělej! A sluší ti. A na sluníčku je omračující.
    Závidím jak lak tak to sluníčko, poslední dobou se mi ho vůbec nedostává... :(

    OdpovědětVymazat
  5. skôr sa mi páči v tieni, ale, tak či tak, je krásny

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně zajímavý, holografický lak ještě žádný nemám. Musím to napravit :))

    OdpovědětVymazat
  7. Znáš mě, já už jsem na černý stará, ale tenhle je fakt dobrej, opravdu zvláštně krásný.

    OdpovědětVymazat