sobota 10. listopadu 2012

Nfu Oh - 61

Asi nejprofláknutější lak od Nfu Oh: skorokultovní č. 61. Stříbrný super holograf, kor s jejich Aqua Base je to pastva pro oči. Tedy samozřejmě na sluníčku, bez něj je to hodně dobrý stříbrný lak, i když ta holografičnost vykukuje i tak. 

Lakování bylo trošku horší, na zakrytí všech dírek byly potřeba 3 vrstvy, Bez nadlaku se mi teda všechny hololaky rychle odřou, ale je pravda, že nadlak ten efekt ztlumí. Ale pro lepší výdrž ho stejně dávám :))

Jestli máte možnost, určitě ho kupte!!!


Clássico da Nfu Oh. Número 61! Holográfico estrela na cor prata. De tirar o fôlego na luz solar. Pintei 3 camadas sobre a Nfu Oh Aqua Base.


3 vrstvy bez nadlaku, s podkladovou bází Nfu Oh Aqua Base:

Na sluníčku:





Ve stínu:




23 komentářů:

  1. Krásný... Já mám teda jen č. 65, ale po několika použitích se začal hrozně špatně nanášet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, já ho kupovala už jako použitý a byl v pohodě.

      Vymazat
  2. Zatím nejkrásnější holograf, který jsem viděla :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nejprofláknutější - ale právem!

    OdpovědětVymazat
  4. Co mi to děláš?! Stejně mám smůlu, už na tom Aukru není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem si pomoct, ale je fakt boží ♥ Tak to hlídej, třebas se objeví...

      Vymazat
  5. Objektívne je vážne prenádherný a prvenstvo mu patrí... ale ja mám o niečo radšej farebné holografy (myslím, nie strieborné), takže zatiaľ si vystačím s Gosh - Holographic. Ten je dosť podobný tomuto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve, určitě Gosh ho v klidu nahradí, když stříbrné nemusíš!

      Vymazat
  6. Mas to krasne nalakovany. Je pekny, ale na me moc studeny.

    OdpovědětVymazat
  7. možnost nějak nemám, nebo nevim:D a ráda bych měla a je nádherný a úžasný a nejlepší a vůbec:DD
    kdybych měla, už ho nesundám:D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ve zvyku psát smysluplné a ne pouze áchací komentáře, ale ... ach, to je krása, och! Nádhera! Dokonalost!!!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle lak prostě žádný okecávání nepotřebuje :D

      Vymazat
  9. A znova holograf!!! Vy ma zruinujete :D

    OdpovědětVymazat
  10. Lindo, lindo... esse esmalte é maravilhoso.
    Beijo

    OdpovědětVymazat