neděle 4. listopadu 2012

Pahlish - Great Wide Open

Pahlish Great Wide Open je průhledný lak obsahující malinké zlaté šupinky (o kterých jsem vůbec nevěděla, že tam budou; na fotkách před nákupem jsem si jich vůbec nevšimla :). Dále obsahuje různě velké a různě tvarované glittry včetně čárkových, z barev vede bílá, ale v menším množství obsahuje červenou, zelenou, modrou, fialovou, žlutou a dokonce jsem narazila i na holografický čtvereček.

Nejvíc mě na něm baví, že nikdy nevím, co za barvu zrovna přistane na nehtu, takže je to vždy překvapení a originální kombinace (ač samozřejmě vede ta bílá).

Lakuje se moc dobře, ani není třeba vyvinout velké úsilí k nanesení "tak akorát" počtu třpytek.

Nafotila jsem ho na 2 barvách - černé a červené. Ta červená vypadá úplně jako muchomůrka :)) Na té černé ale víc vyniknou zlaté šupinky.

Laky zn. Pahlis je možné zakoupit na www.llarowe.com (tam jsem kupovala já) či na etsy.


Pahlish Great Wide Open é base transparente com multicolor grande e pequeno reluz em sua maioria na cor branca. Outras cores são vermelho, verde, azul, roxo, amarelo e alguns holográficos glitters. Ele também contém flakies ouro pequenos.
Eu realmente amo esse esmalte ♥ A melhor combinação para mim é com vermelho brilhante, parece que cogumelo :)) Em fotos abaixo passei 1 revestimento de Pahlish e base preto e vermelho, com acabamento.
Comprado na www.llarowe.com.

1 vrstva Pahlish Great Wide Open a 1 vrstva nadlaku Nfu Oh Ultrashine

Na sluníčku:




Ve stínu:



7 komentářů:

  1. jezis to je pekňoučký!
    hele to bych vubec takhel v ty lahvicce necekala, ze to bude tak hezky:-)
    jak jsi to dala na ten cerny a jeden akcentový červený, vypada to bozsky:-)

    velice vyvedana kombinace:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli děkuju! Mně se po pravdě ta černobílá kombinace moc nelíbila, všechny červené jsou mnohem hezčí :)

      Vymazat
  2. úžasný nadlak!
    takéto glitrové milujem proste!

    OdpovědětVymazat
  3. Na te cerne je bozi... sakris, dej se konecne neco, co se mi fakt nelibi :D

    OdpovědětVymazat