čtvrtek 8. listopadu 2012

Tag 11+11

V jedenáctkovém tagu mne označila ♥Stoker♥ z blogu OH, thanks I am woman!.


Pravidla jsou taková:
Prozradit 11 zajímavostí.
Odpovědět na 11 otázek od blogerky, která mě označila.
Vymyslet 11 otázek, na které mi odpoví 11 mnou označených blogerek.



11 zajímavostí:
1. nenávidím mytí vlasů, čištění zubů a odličování
2. na střední jsem propadala z angličtiny a od té doby jí nenávidím (a vůbec všechny cizí jazyky)
3. strašně moc se chci podívat do Brazílie za Bru ;)
4. mám ráda procházky po hřbitovech a zříceninách
5. brzo budu mít kocourka sibiřáka ♥
6. nejvíc peněz utratím za laky na nehty (překvapení, že? :D)
7. miluju spodní prádlo od Victoria's Secret
8. mám 3 zuby moudrosti
9. hrozně ráda chodím na houby
10. díky blogování jsem si našla několik moc fajn kamarádek
11. chce se mi spát :D


Otázky od ♥Stoker♥:

  • Ako sa ti po začatí blogovania zmenil obsah kozmetickej taštičky?
Vůbec, pořád nosím jen makeup, balzámy na rty, kapesníky, kapky do očí a ibalgin :))

  • Na čo sa tešíš na Vianoce?
Vánoční stromeček a dárečky.

  • Sprcha alebo vaňa?
Vana. (nejlíp s nějakým voňavým udělátkem z Lushe)

  • Čo by ste si kúpili, keby si môžete kúpiť už iba 1 kozmetický produkt?
Makeup od Everyday Minerals.

  • Lak na nechty či tiene?
To je ale blbá otázka :D Lak na nehty forever!!!!!

  • Ktoré ročné obdobie máš najradšej?
Zima.

  • Prečo si začala blogovať?
Chci se chlubit svým lakovým bohatstvím :D

  • Seriály alebo filmy?
Simpsonovi.

  • Čítaš rada knihy?
Ne.

  • Obľúbený nápoj?
Voda.

  • Okrem kozmetiky máš obsesiu na...?
Nic, co by stálo za řeč.


Vzhledem k tomu, že tento tag prolétl snad všechny mnou čtené blogy, tak už nebudu předávat štafetu dál.

8 komentářů:

  1. Na to, že nenávidíš cizí jazyky se do nich překvapivě vrháš:-D
    Se ti nechtělo psát něvského maškaráďáka, co?:-D
    Ha, aspoň už vim, proč jsi tak moudrá;-)
    Mě se chce taky spát!
    Počkaj, a obsesia na mačky se nepočítá?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že moudrá nejsem, když mi jeden chybí :D
      No je fakt, že sibiřák zní honosněji :)

      Jazyk jsem si schválně přibrala, ptz jsem myslela, že to nějak překonám, ale nic moc teda....

      To nepočítám mezi obsese, nepotřebuju mít každý měsíc novou :D

      Vymazat
  2. Se 4 jsem na tom stejne, musis mit dat tipy na oblibene prazske hrbitovy :D a 6 mi uplne vyrazila dech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pražský právě neznám, já radši ty vesnický!

      Já si myslela, že ta 6 bude bomba :D

      Vymazat
  3. ja osm na tom ako ty myslím v 1. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Niktoré vci máme podobné :) Som rada, že si pokračovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super zajímavosti, ale docela se divím, když nesnášíš jazyky, že se ti pak chce překládat to, co napsala Bru :D. Jinak setkání by to bylo určitě úžasné a Brazílie je určitě moc hezká :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to hodím normálka do Googlu :D Sice mu jako musím pomoct, ale dá se to. Ono to zas nejsou dlouhé textu a kor ty moje vždycky do překladu fakt fest osekám ;)

      Vymazat