pondělí 10. prosince 2012

China Glaze Tranzitions Color Changing Collection/Nová kolekce China Glaze Tranzitions

Bom dia leitores! Navegando na internet essa manhã eu me deparei com um lançamento da China Glaze que ameiii e estou doida para testar, é a coleção Tranzitions Color Changing Collection!!
São esmaltes que, ao passar um top coat da marca, ele muda de cor. É perfeito para fazer efeitos como francesinha e outros. Fiquei super curiosa e com certeza quando chegar ao Brasil vou comprar um para mim =)
(Fotos retiradas dos sites: www.fashionpolish.com, www.becomegorgeous.com e www.chicprofile.com)


Dobrý den čtenáři! Při nedávném procházení internetu jsem narazila na připravovanou kolekci Tranzitions od China Glaze. Mám pocit, že jsem zamilovaná a moc bych ji chtěla vyzkoušet. Kolekce Tranzitions slibuje laky, které se speciálním nadlakem změní barvu. Bude ideální pro efekty jako je Francie atd. Když se dostanou do Brazílie, určitě pořídím alespoň jednu pro sebe =)
(Zdroj fotografií: www.fashionpolish.com, a www.becomegorgeous.com www.chicprofile.com)


 E tem um vídeo no canal Youtube da marca China Glaze:
Video zn. China Glaze z Youtube:

8 komentářů:

  1. zatím jsem této mánii uplně nepodlehla...
    myslím těm lakům, co mění barvu...

    OdpovědětVymazat
  2. ten posledný- fialový ♥♥
    láska na prvý pohľad ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Něco podobného brzy zvěřejním. Podlehla jsem odstinované "ruce" - každý nehet je o něco tmavší než ten předešlý. Od značky Pupa, ale možná to už znáš.

    OdpovědětVymazat
  4. miru objevi se nejake i na blogu tady;-)?

    OdpovědětVymazat
  5. a nejvic se mi teda libi ten metalic metamorphosis:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyz mrknes k Polish-Aholic, uz napsala review a moc nadsena nebyla. Budu je taky zkouset,ale jeste je tu nemam. Jinak pokud si pamatuju, tak neco hodne podobneho jsem v lete videla ve stojanu id Essence, mozna by stalo za to se tak mrknout

    OdpovědětVymazat
  7. @Lucys Stash, @Color Beam: Jj, už jsem tam koukala a po pravdě mě to nenadchlo. Já si určo žádný kupovat nebudu. Z obrázků to vypadá dobře, ale skutečnost je o dost horší :(

    @Martina, Elegant 40: Ano, to znám. A taky se mi to líbí, ale zatím jsem nekoušela.

    OdpovědětVymazat