neděle 16. prosince 2012

Naild' It - Summer Lovin Melon over Color Club - Blue Ming

Na začátek musím upozornit všechny, kteří mají rádi krásně upravené nehty, ať se na fotky nedívají, protože je mám teď přes zimu v dost katastrofálním stavu. Hodně se třepí a lámou, takže jsou teď na nejkratší možné délce (navíc lak na některých koncích je už nějak ošoupnutý).

Jinak momentálně stále ujíždím na franken lacích - tedy hlavně cizích, protože ta moje výroba ještě není nic moc.

Naild' It laky se dají koupit na www.llarowe.com, ale cena je docela vysoká, ovšem na druhou stranu nabízí nečekané barevné kombinace. Tento se skládá z červených, zelených, bílých a černých glittrů různých tvarů a velikostí. Lakuje se fajn, akorát je třeba malinko glittry rozmístit, aby se nekupily. Pro pěkný efekt stačí jedna vrstva.

Jako podkladový lak jsem použila Color Club Blue-Ming, který je skvělý. Nádherně se lakuje a moc dobře kryje. Pro milovníky mentolek určitě doporučuju!

1 vrstva Naild' It Summer Lovin Melon přes 2 vrstvy Color Club Blue-Ming s 1 vrstvou nadlaku:


Na pravé ruce se dokonce zjevilo černé srdíčko.
Že je lak obsahuje, jsem vůbec nevěděla :))

14 komentářů:

  1. nato že píšeš že "nevyzerajú dobre" sú krásne ;)
    to srdiečko :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť to máš dokonalé! Velmi kreativní, to už je spíše umělecké vyjádření pocitů než jen nalakované nehty.

    OdpovědětVymazat
  3. Jezkovy zraky to je krasny!!!! Lakuj casteji, tvoje lakovani mam ze vsech blogu snad nejradeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. @Ew*Edens: Děkuju, to je moc milé!!

    @Martina: Oh, děkuji! Máš pravdu, tahle kombinace se mi moc líbí!

    @mafi: Tak to si mě vážně dostala!! Fakt? Tak to je obrovská pocta!!! Já tedy lakuju, ale bohužel nikdy nestihnu světlo pro focení :((

    OdpovědětVymazat
  5. jestli tvoje nehty nejsou zrovna v kondici, tak takové bych chtěla mít! ty moje taky teď nevypadají nejlépe, ale každopádně né tak krásně tako ty tvoje! a kombinace laků se mi moc líbí, taková neobvyklá:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné - hlavně ta mentolka! Btw. tvoje nehty bych chtěla mít - takže žádné strachy ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mino, o tom zadna! Mas krasny nehty a skvele nalakovano, me se na tobe libi barvy, co se mi ani vlastne nelibi :D pak mam moc rada fashionpolish, ale ta slecna pouziva photoshop a je to dost znat.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký!

    Prej katastrofální stav, aha... Na pohled super! Měla bys vidět moje nehty :(

    OdpovědětVymazat
  9. @Luci, Lucy, S.: Holky, jsem moc ráda, že moje nehty považujete za publikovatelné :)) Ani nevíte, jak mě to potěšilo, protože s nima fakt zápasím. Ono je dobrý, že většinu té roztřepené hrůzy zakryje lak ;) Opravdu děkuji za pochvaly!!

    @mafi: jj, máš pravdu, ale já ráda věrné fotky, hlavně kvůli barvě, protože o tu mi jde. A s programama na úpravu fotek moc neumím, takže by mi to zabralo asi tak 10x víc času a na to jsem moc líná :D

    OdpovědětVymazat
  10. kdyby jsi nenapsala, že máš nehty v katastrofální stavu, tak mě to ani náhodou při pohledu na fotky nenapadne! a to sem si je i zvětšila ;-))) já mám nehty teď taky příšerný, musela jsem je zpilovat a teď se na ně nemůžu ani podívat :-( to zase bude prča s nima přes zimu...
    ten glittrový lak je super! jeden glitřík hezčí než druhý, ale nejlepší je to, jak jsou namíchaný spolu. a srdíčko třeba bylo speciální překvapení ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. @by_Jitulikaaa: Díky!! Jo a srdíčka jako speciální překvapení se mi líbí :))

    @Rory: Dík!

    OdpovědětVymazat
  12. hezke :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  13. úžasný, ty glitříky si umím představit na spoustě lacích a ještě náhodná srdíčka :)

    OdpovědětVymazat