neděle 2. prosince 2012

Produtos/Můj malý balíček od ByFemme

Olá leitores! 
Quando fui conhecer a nova loja da ByFemme, ganhei um kit com alguns mimos: 1 demaquilante com vitamina E que hidrata a pele e previne o envelhecimento (já falei dele aqui no blog, é MARAVILHOSO), alguns lápis para os olhos, lápis para a boca e um batom super divo rosa neon.
Tirei algumas fotos para vocês verem e os swatches detalhados estarão em breve aqui no blog, pois ainda faltam alguns produtos para mostrar a vocês ;)

Ahoj čtenáři!
Když jsem navštivila nový obchodu ByFemme tady v Brazílii, dostala jsem balíček s produkty k rozmazlování: 1 odličovač make-upu s vitamínem E, který hydratuje pokožku a zabraňuje stárnutí (již jsem o něm na blogu mluvila zde, je KOUZELNÝ), tužky na oči, konturovací tužku na rty a neonovou růžovou rtěnku super zářivou.
Udělala jsem pár fotek, abyste měli představu, ale podrobná fota a recenze budou brzy na blogu ;)






2 komentáře: