pátek 11. ledna 2013

Color Club - Magic Attraction přes OPI - Pink Friday

Moc se omlouvám za zanedbávání blogu z mé strany. Je to dáno tím, že jsem teď od tmy do tmy v práci a o víkendu je buď blbé/žádné světlo a nebo jsem unavená a nechce se mi lakovat :(

Proto se dnes trochu polepším a nějaké fotky uveřejním. Moc jsem se zamilovala do manikúry, ke které mě inspiroval blog Lucy's StashTo moje je oproti tomu značně amatérské, ale mně se to stejně líbí ;) Vlastně jsem to takto lakovala teprve podruhé, tudíž je to vlastně celkem dobrý výsledek. Ten holografický Color Club mi v tomto případě připadá jako takový barevný tpřytívý vodopád!


Olá leitores! Eu não tempo para publicar novas posts :(
Para este manicure usei OPI - Pink Friday Color Club Magic Attraction. Eu amo esta combinacão ♥
Inspirado: Lucy's Stash

Na sluníčku:





Denní světlo:

Bonusové foto:
1x s kočičím kožichem...

1x kocour Oggy celý :))

16 komentářů:

  1. Hura, tvoje fotky! A ta kombinace se mi moooooc libi. A ten OPI by se mi hodil i jen sam o sobe.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiiiš kocourek je nádherný :) My máme taky modrookýho, ale siamáka s peršanem a pak má ségra černou kočku a to je vážně ďáblík :D
    Nehty vypadají hezky, takové jakoby cukrové :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné..líbí se mi kombinace barev :) A kocourek je krasavec ;)Sama mám doma taky jednoho a k tomu dvě kočky..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, fakt se ti to strašně povedlo a k Ogýskovi to skvěle ladí!

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherné. Přesně toto bych potřebovala zítra na ples.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som z týchto fotiek úplne unesená! Je to nádhera! Však si môžem ten nápad požičať? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Pink Friday mám, ale nějak jsem ho poslední dobou moc nenosila, ale tahle kombinace je naprosto dokonalá! Budu to muset vyzkoušet, snad se mi to povede stejně pěkně jako tobě:)

    OdpovědětVymazat
  8. As unhas estão lindas, mas amei mesmo foi o gatinho.
    Beijo
    Bom fim de semana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná barvička a nejkrásnější kocourek :)!

    OdpovědětVymazat
  10. @Mafi: :)) Ten samotný opi je moc hezký!

    @S.: Děkuju, taky myslím!

    @Nikol Musilová: Děkuju! Tohle je Něva a ještě mám k němu jednoho zrzouna :))

    @Monika: Děkuju! Já mám ještě jednoho kocoura.

    @Dejnička: Děkujeme!!!

    @Martina: Ono je to hrozně jednoduché, takže se neboj.

    @Veve: Děkuju moc! Určitě vyzkoušej, já to taky okoukala ;)

    @Ew*Edens: Dík, já vím ;)

    @Mila de Illusoire: Díky moc, když jsem to zvládla já, tak to dokáže každý :)

    @Daniela Leonel: Obrigada :) Beijos ♥

    @Rory: Máš pravdu :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle, moc se ti to povedlo, asi taky vyzkouším. :)

    (mám problémy s komentováním, pokud je můj komenntář víc než jednou, moc se omlouvám. :D)

    OdpovědětVymazat
  12. obrigada meninas pelos comentários!! =)
    Thanks girls for comments :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásná kombinace a výsledek je super! Jak někdo psal, je to takové pěkné cukříkové ;)

    Oggy je sympaťák :D

    OdpovědětVymazat