středa 3. dubna 2013

BarryM - Magnetic Multi Sparkle

BarryM Magnetic Multi Sparkle patří do rodiny magnetických laků, ale mně se tento efekt nelíbí, takže ho neuvidíte.
Barva je metalická kovově šedivá s menším množstvím holografických třpyteček, které mu dodávají na zajímavosti. Lakuje se dobře, ovšem proužkuje, ale u tohoto typu laku mě to nepřekvapuje a ani mi to nevadí. 
Za zapůjčení děkuji Borůvce!

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:





Ve stínu:



7 komentářů:

  1. yeah! takto by sa mal ten lak volať ;)

    OdpovědětVymazat
  2. je moc pěkný i bet toho magnetického efektu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný i sám o sobě, nicméně už si ani nepamatuju, kdy se mi na tvých nehtech něco nelíbilo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za komentáře!

    @Jitka: Já myslím, že při mé šikovnosti by to ten efekt spíš zazdil :D

    @Kyky: Och děkuji!!

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí:-) jak je tam něco holografického, tak to já fakt můžu!!
    Nic podobného navíc vubec nemám, ani neznám, takže pro me je i zajímavý:-)
    Moc hezké:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Amei a esmaltada... esse Cromo é lindo.
    Beijo
    Bom domingo

    OdpovědětVymazat