středa 22. května 2013

Nicole by OPI - Me + Blue

Prvním z úlovků z Drážďan je tmavě modrý lak s holografickými třpytkami. Lakuje se skvěle, krytí je trochu horší. Víc mě ale štvalo, že jsem dala 2 vrstvy nadlaku a stejně byl povrch hrubší. Barva se mi stejně líbí a ty holografické třpytky jsou ve skutečnosti víc vidět. Fotky asi po 3 dnech nošení, takže výdrž je dobrá :)

Este azul escuro esmalte de Dresden (Alemanha) tem holográfico brilho. Boa aplicação, mas não muito opaco. Eu usei 3 camadas com duas camadas de top coat. Eu gosto dessa cor.

3 vrstvy + 2 vrstvy nadlaku:

Na sluníčku:







Denní světlo:


7 komentářů:

  1. Pěkná modrá, když jsem byla já v prosinci v Drážďanech tak jsem po Nicole lacích pokukovala, nakonec jsem si vzala 3 od p2. Při další návštěvě asi po jednom hrábnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej! Chtěla bych ho vidět naživo a nejlíp na svých nehtech :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky po třech dnech?? :O Po třech dnech já mám vždycky úplně ošoupané konce, když je lak dobrý a drží, že se nezačne rovnoou odlupovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. @Hanka: No já naopak nevzala žádný od P2, ale to bylo tím, že jsem je okukovala až nakonec a už jsem si nesla plnou taštičku laků, tak jsem odolala, ale příště je určo taky vezmu. Oni měli na nějaké Nicole výprodej, za normál cenu bych vzala fakt jen nějakou úžo barvu.

    @viennettka: Zapůjčit samozřejmě mohu ;)

    @Lucifrid: jj!!

    @Cácorka: No to mně se jinak loupou taky, ale tohle byl echt držák popř. jsem toho moc nedělala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dosť ostrá modrá. Na tebe sa mi páči, ale ja by som ju asi nosiť nemohla, takéto laky sa mi rýchlo okukajú a začnú liezť na nervy. Aspoň jeden lak z vášho blogu, čo nutne nepotrebujem ;-)

    OdpovědětVymazat