úterý 23. července 2013

Catrice - Mint Me Up

Nemůžu si pomoct, ale mentolové laky stále patří mezi moje nejoblíbenější. Proto ani tenhle nemohl ujít mé pozornosti. Obsahuje bronzové pidi šupinky a zlatý shimmer, které ho dovedly prakticky k dokonalosti! Lakování i krytí naprosto bez problémů. Prostě stojí za to!

Eu não posso me ajudar, mas menta é minha cor favorita! Portanto, este Catrice chamou minha atenção. É uma cor de menta com flakies bronze e ouro brilho. Aplicação foi incrível, precisa de apenas 2 camadas. Eu amo isso!

2 vrstvy bez nadlaku/2 camadas:

Na sluníčku/No sol:

Ve stínu/Na Sombra:

8 komentářů:

  1. poslední dobou začínám ujíždět také na mint barvách přitom fialová barva je ta moje :)

    OdpovědětVymazat
  2. a já zase mentolové laky úplně přehlížím.. neprávem.. většinou se mi na fotkách líbí, ale v drogerii je pak úplně přehlédnu.. asi se na ně budu muset více zaměřit:) tento se mi také moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. V lacích Catrice je ve velkém formaldehyd, který se přes nehet vstřebává do organismu, takže za mě teda tento lak ne a radši si doplatím za něco méně agresivního.

    OdpovědětVymazat
  4. @Hanka: To je dobře, mint jsou fakt krásné :)

    @Martina: Děkuji!

    @Luci: Tak to já zase naopak první jdu po mentolových :))

    @Jitka: Dneska je v nabídkách hodně big3 a více free laků, takže to není problém.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ty mentolky taky líběj, ale nějak mám pocit, že mi nebudou slušet:-/ Oblečení, doplňky, joo, kein problem, ale na nehtech teda fakt nevím. Chtěla bych objevit takovou, u které si řeknu: to je ona, ta mi bude sedět!
    Tobě ovšem sedí každá :) Fakt, ještě jsem neviděla lak, který by se mi na tobě moc nelíbil. Asi máš prostě dobrý tvar nehtů:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. This is like the mint version of the Tiffany Kiko I got for you! And shame on me, I still have to buy it!

    OdpovědětVymazat
  7. @Simona: Tiffany looks more golden to me. And this mint is really "spend money" ;)

    OdpovědětVymazat