sobota 27. července 2013

Gabriella Salvete - 144

Tak konečně jsem se dokopla k focení GS laků, které jsem společně s Katushkou vyhrála na FB Gabriella Salvete. 
Jako první jsem musela vytáhnout tenhle jiskřivě světle modrý - hodně mi totiž připomíná zimu :) Sice je modrý, ale ten stříbrný shimmer mi připomíná čerstvě napadaný sníh zářící na sluníčku.
Lakování proběhlo úplně skvěle, štětečky GS mi vyhovují, krytí bylo parádní (ano, na fotkách jsou díry, ale ve skutečnosti - pokud nemáte nehet skoro pod víčkem - jsem je neregistrovala :))).

Gabriella Salvete é uma marca tcheca. Eu gosto de suas cores, garrafas e escovas ;) Este esmalte me lembra do inverno. O brilho de prata é muito bonita, como a neve fresca! Aplicação é perfeito, eu precisava de apenas 2 camada.

2 vrstvy bez nadlaku/2 camadas:

Na sluníčku/No sol:

Ve stínu/Na sombra:

3 komentáře:

  1. Ten je moc pěkný, taky jsem dostala chuť nalakovat si nějaký mrazivý odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  2. On ten ledový odstín aspoň malinko psychicky zchladí v tomhle parnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. @viennettka, Evelins: jj, přesně do tohohle tepla je super ;)

    @Jaque SH: Olá, Obrigada e eu sigo :)

    OdpovědětVymazat