sobota 3. srpna 2013

Naild' It - Merry Row Round

Dneska si ukážeme něco veselého a barevného. Handmade lak Merry Row Round totiž obsahuje hodně barevných glitrů různých tvarů i velikostí, přes různo-několika-úhelníky, přes srpky měsíce, po kolečka. Základní barva je jelly bílá - tudíž moc nekryje. Na fotkách níže mám 4 vrstvy, ale v pohodě se to dá i se 3. Pokud nechcete vrstvit, stačí dát krycí bílý jako podklad. Glitry jsou nejvíc fialové a modré, ale vyškrábne se i oranžová, růžová, zelená, žlutá a holografická stříbrná.

Nejvíc mě na něm baví právě ty kolečkové glitry, protože ty se tolik nevidí, většinou laky obsahují šestiúhelníky nebo čtverečky. Je pravda, že těch koleček je tam málo a při poslední manikůře jsem vylovila dohromady jen 3.
Ale lak se mi ohromně strašně moc líbí a už se těším, až ho zase nalakuju :)

Naild' It Unique Nail Polish můžete koupit na llarowe nebo Mei Mei's Signatures.

Merry Row Round é base geléia branca com muitos brilhos em diferentes tamanhos, formas e cores. As cores são principalmente roxo e azul, mas também contém laranja, rosa, verde, amarelo e prata holográfico. Ele tem péssima cobertura, você precisa de 3 camadas, ou você pode usar um esmalte branco como base. No geral eu acho que é um esmalte bonito e original e eu adoro isso!

4 vrstvy se 2 vrstvami nadlaku/4 camadas, 2 topcoat:

Na sluníčku/No sol:

Ve stínu/Na sombra:

4 komentáře:

  1. moc se mi líbí!:) a to hlavně díky těm modrým a fialovým glitrům:) není to pro mě barevně přeplácané:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, to je krása! Jdu si utřít slinu...

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš ten je parádní! Takový hravý, veselý... Taky utírám slinu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaah AMEI AMEI esse esmaltee!!!
    Adorei esses gliters, ficou muito discreto ♥

    Beijos Fer
    bycoisasdeguria.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat